8.03.2012 г.

Къщичка за пиле

 От много време не съм публикувала никакви картички, по простата причина, че се занимавах с много други неща и не ми оставаше време да се отдам на картичкотворенето.
 Това е една картичка, която направих преди няколко дни специално за рождения ден на една моя колежка, която в същото време чака и бебе. Затова излъчването на картичката е малко детско. Дантеленият пънч и пънча клонче са последните ми придобивки и това е техния така да се каже дебют.   Картинката с къщичката съм я свалила от многобройните руски сайтове(там има невероятни неща), оцветена е с акварелни моливи.   Цветенцето е мое дело, а пиленцето е имитация на едно от картонените творения на Светла Дойчинова ,(за съжаление повредих оригинала и не успях да го използувам,затова трябваше да намеря заместител). Оцветено е с акрилните бой, които купих от магазинчето на Двете Елши, получи се малко тъмничко, но като за първи опит става. Така описаната картичка, въпреки че цветово не отговаря  на Мартенско предизвикателство на Двете Елши -"Песента на птиците" -( използувала съм някои от елементите), отива при тях.

               Пожелавам на всички приятна и спокойна нощ.
      Благодаря, че се отбихте да разгледате моите нещица.

3 коментара:

  1. Много хубаво излъчване има картичката ти! Птицата ми хареса много как си я оцветила. И тази грижовна песен, която пее...

    ОтговорИзтриване
  2. Много хубава картичка, надявам се да направиш и покажеш още много ръчни картички.

    ОтговорИзтриване